Onsdag

Idag vaknade jag av att pappa ringde mig nio så då var det bara att kliva upp då man ändå var vaken. så började dagen med att fika och kolla på ett avsnitt av desperate housewifes. 
Gick över till Frida sen och drack lite kaffe och surrade lite.
Har precis kommit hem från timrå, tog bussen dit och gjorde lite ärenden på bland annat Timrå Bo.
När jag har fått hyran nu i två månader har elen bara varit på 8 kronor och 4 kronor vilket är mycket konstigt eftersom elen har alltid varit på ca 300 kr.
Så det har tydligen blivit något fel så jag kommer få en klumpsumma på elen. Det är inte alls kul.
Sen la jag mig i solariumet också, måste börja på brunheten nu, likblek:/
Sen tog jag mig en promenad och jag måste ju säga att det  var mycket skönt!

Nu blir det till att laga mat och dammsuga lite. Sen blir det väl bara chilllllll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0