jag dissar privat samtal

Jag har tagit ut min tungpiercing, blir så less på den. Sen är det något man gör när man är lite mindre;)
Jag får såna fix ideer.. kom på en dag att jag skulle klippa side cut. Så då gick jag in till badrummet, tog fram saxen och började klippa..

Det är så skönt såhär på kvällen när man har gjort saker så nu kan jag sitta i soffan  och vara nöjd med att jag är trött:)
Tog en rejäl städning här hemma så nu luktar det så gott! Slängde in  två maskiner i tvättstugan med(:

Nu sitter jag här, lyssnar på musik och putte spelar xbox.. neurd.<3
Ska tvinga han att se en film sen som Frida tipsade om, Emily rose.
Den skulle vara en sån där skräckis så man vill skita, kissa och spy samtidigt:O
Då vet vi vem som inte kommer att kunna sova sen...
Alltså patrik..  :)


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0