inget vidare inlägg

Jag är så trött på att vara trött så jag blir trött av att bara tänka på att jag är trött hela tiden.
Jag är trött när jag går och lägger mig, jag är trött när jag vaknar, jag är trött när jag är vaken och jag är trött när jag sover.
Jag är trött av att inte göra ett jävla nå.
Min största önskan är att jag ska få ett jobb, jag är så otroligt sugen på att få komma ut och jobba.
Patrik säger att det är nästan så man blir folkskygg och jag håller med fullt ut!
Vi båda förtjänar något att göra, nu är det våran tur!

Imorse när jag vaknade gick jag upp och slog på ett avsnitt av Desperate Housewifes. Har börjat om från sesong ett igen. Sen väckte jag min älskling med en aavsugning.
Nej, det gjorde jag inte...

Har inga ideer om vad man ska skriva. Hur kul är det att skriva om ens dag när inget speciellt händer förutom hur många glas jag diskade idag eller hur långt det är från min säng till soffan.


GE MIG ETT JOBB OCH EN LÄGENHET I STAN SÅ JAG KAN FÅ TRÄFFA MINA VÄNNER OFTARE. .

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0