i´m going to jersey shore bitch!

Idag vaknade vi relativt tidigt även fast jag låg sömnlös länge inatt. Är det vädret som gör att jag sover så konstigt?
Sessan har varit och lekt med sin vovvkompis medans jag och patrik har legat i soffan precis hela dagen..
Måste ta och diska och städa upp sen ta ett varmt bad med en massa skum och hårinpackning och ansiktsmask.
Har precis tittat på jersey shore, season 3. var ingen text, jag är kass på engelska men jag fattade lite iallafall :)
Kung serie iallafall..

Har tittat lite på Ana Gina show också, har inte skrattat så mycket på länge. Hahha... Underbart rolig tjej:)

Näe, nu måste jag göra någon nytta så jag känner att jag har fått något ut av den här dagen.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0