Hej o hå

Jag har fått städ fnatt ?!?
Jag städar hela tiden, det finns egentligen inget att städa, men nog hittar jag hela tiden saker som ska göras!!!
Finns det ingen sjukdom som gör att man städar så har vi ett levande exempel på att det måste det göra!
I varje skåp hittar jag saker som jag kastar sen när jag fyllt en påse går jag och slänger den, då kan jag inte ångra det jag slängde och lägga det på hög. Men det roliga är att jag rensar ut skit varje dag. men det är ändå lika mycket skit kvar... hahah..

Jaja.. Patrik och sessan har somnat och jag har tråkigt. Bara skit på tv och på datorn:/

Imorgon ska jag och Frida gå till Timrå för att få saker gjorda, kanske svängerförbi kärring grillen.
Men först och främst söka till skolan(:

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag längtar faktiskt till att få sätta mig i skolbänken igen..

Och vi håller tummarna att det är mig dom ringer och säger att jag har fått jobbet :)
        jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0