drömmm

Var som sagt på bio i fredags. Filmen var väl okej, men lååång tråkig. Tror jag gäspade igenom hela filmen.
Efter bion åkte vi på donken och satt där ett tag, därefter åkte vi hem till Jennie.
Va funderade på vad vi skulle hitta på och busa det är aldrig fel!
Så vi kom på att vi skulle spionera, och det vart lyckat! hahah..
I lördags hände inte så mycket. Åkte på Birsta en snabbis med Mimmi sen vart det bara att ta det lungt hela kvällen.
I söndags bakade jag en kladdkaka och Mimmi, Tomas och Lisamarie kom över och vi drack kok kaffe. Så jävla gott.
patrik och jag såg Vamire Sucks, den sög och synd att dom ska göra en parodi på en sån bra film..
jag såg även Megamind och den var FET!

Imorgon blir det jobb. Har laddar upp med hörlurar så jag kan lyssna på lite musik när jag städar. Går mycket snabbare då :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag är pigg tills imorgon! :)

GODNATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0