baby

Den 14 Februari 2008 förändrades mitt liv.
Snedsteg, bråk och gråt. Men även skratt, minnen och kärlek.
Jag har verkligen fått det bevisat att det finns SANN kärlek och att det är det underbaraste som finns.
Vi har delat allt, du och jag. Vi har haft det tufft men vi har vandrat upp på toppen tillsammans.
Jag är så glad att jag har dig och att det är just mig du har valt att dela många år med.
Du är det finaste jag har har och jag vill inte släppa taget om dig.
När det hade gått ett år kändes det som att vi nyss hade blivit tillsammans.
Var lika nykär som då och var lyckligast i hela världen.
När det vart två år var det lika dant, men tvivel fanns.
Men jag förlät och glömde.
Nu är det snart tre år och jag har aldrig varit lyckligare, älskling.
Du finns där i vått och torrt och ställer alltid upp.
Tack för att du lyssnade på mig, mognade och vet vad det är som är viktigast för oss.




Vi har inte mycket med pengar men vi är rikast i världen på kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0