Törniz

Nu var det länge sedan man bloggade, men det ska det bli ändring på nu!

Vaknade sent idag som vanligt, mitt nya namn enligt Frida är Törnrosa. hehe..
Vi tog en promenad med Sessy och lite kaffe med lite snack. Härligt att vakna till :)
En dammsugar försäljare kom och knackade på och ville dammsuga min matta och soffa.. Det tyckte jag var mycket skönt så slapp jag göra det. Men man insåg hur jävla mycket damm som ligger och gömmer sig i tyget. Det var RIKTIGT äckligt..
Dagen i allmänhet har varit lite seg, men nu på kvällskvisten vart det mycket skratt och ståhej med FridizH. Kollade på Efterlyst och Kungarna i tylösand. Fixade mitt hår och nu är ansiktsmaskerna på. Onsdags mys i all dess prakt! :)

Nu ska jag och min doll ta en promenix med vovva!

Längtar tills imorgon då jag ska träffa mormor och mammsi!


Hoppas du har det bra pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0